روز جهانی معلولین گرامی باد

باور ندارم


(من درد و رنج را

غم را

شکست را

باور ندارم

نه خسته می شوم

نه می نالم

اما می دانم

محبت ومهر همان است که من دستان مادرم را می بوسم

درد ورنج همان است که در دستان پدرم میبینم

شاید شب ناله میکنم اما وقتی صبح دوباره خورشید می زند

ناله را باور ندارم)

( زهرا اقلیچ لی )

نظرات 2 + ارسال نظر
یکی از هزار سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 21:16 http://PDFDownload.BlogSky.com

درود

برای من جالبه که چرا میخواید در این مورد اطلاع رسانی کنید !

یعنی انتخاب این موضوع جالبه

و کار خوبیه

در ضمن شعر زیبایی نوشتید .

ممنون حسن توجه شما
من شغلم در حیطه استثنایی می باشد
و چون احساس کردم که در این زمینه منابع فارسی محدودی موجود می باشه خواستم کاری کرده باشم

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:00

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد