آبان 1392

سلام و درود به همه عزیزان


اول از همه بگم که تصمیم گرفتم اتفاقات هر ماه رو یکبار و در یک پست بنویسم تا درآینده با خوندنشون یادآوری بشه واسم

خب برم سر اصا موضوع یعنی اتفاقات این ماه

 1- تو آبان ماه 2بار بچه هارو بردم برا ی درس تحرک خرید وکلی بهمون خوش گذشت. وقتی میریم مغازه به بچه ها سخت نمیگیرم و هر چیزی که خودشون بخوان رو میذارم انتخاب کنند این زنگ رو بچه ها خیلی دوست دارن و هر روز وهر ساعت که حوصلشون سر میره سریع میگن بریم تحرک که البته من اجازه نمیدم چون باید طبق برنامه هفتگیمون پیش بریم 

2 - هفته دوم آبان با کمک بچه ها سر کلاس برای درس محصولات کشاورزی مطالعات اجتماعی  سالاد ماکارونی درست کردیم که خوبم درومد تقریبا(البته من آشپز خوبیم  اما امکاناتش کم بود)اول بین بچه هام تقسیم کردم بعدشم برای چندتایی از همکارام که از قضیه بو برده بودن بردم از بقیم عذر میخوام اخه کم اومد یه کوچولو...


3 - تو هفته سوم هم پیتزا خریدیم ودور هم تو کلاس زنگ تفریح اول خوردیم(هدفم از این جور برنامه ها تنوع وایجاد انگیزه و صمیمیت بیشتر بین من و عزیزامه  وهم اینکه  چون نیمه بینا و نابینان می خوام با این کارای خارج از برنامه درسی اگه تجربه انجام بعضی از کارها رو به هر دلیلی ندارن اینجا وبا همکلاسیاشون به دست بیارن)


4 - امتحانای آخر ماه آبانم رو هم ازشون گرفتم که نسبت به ماه قبل بهتر بود وضعیت نمراتشون شاید به این دلیل که با روش تدریسمو سوالام آشناشدن یا به عبارتی موتوراشون تازه گرم شده!


5 - 2بار کارگاه ریاضی پایه ششم و1کارگاه فارسی بخوانیم برگزار شد که هر 3تا رو شرکت کردم که فارسیش یکم خوب بود اما ریاضیش به درد من و شاگردام نخورد برای معلمین پایه های عادی به مناسب بود  نه ما کاشکی یه فکریم برا معلمین کلاس های خاص میکردند مسئولین ... کاش...


6 - چهارشنبه آخری ماه آبان هم از صبح ساعت 8 تا 3.5 عصر ادارمون (استثنایی) برا ما سرگروه های آموزشی یک کارگاه گذاشت که در کل خوب بود مخصوصا پذیرایش (با تشکر از آقای خدابخشی )


7 - 2بار هم آقای نوری نژاد از طرف قلم چی از بچه ها امتحان گرفتند ایشون برای گرفتن و آوردن و بردن سوالات و کارنامه بچه ها زحمت زیادی میکشند که همین جا ازشون  از طرف خودم و شاگردام تشکر میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد