سلام به  همه من جمله خودم !

میخوام از اتفاقات این چند روز  مهر بگم 

1- امتحانات آخر ماه مهر رو شروع کردیم که تا این جا از وضعیت بچه ها راضی بودم به غیر از یک مورد که البته اونم به خاطر غیبتهای بیش از حده اونه ( دوستای عزیز کسی اگه نظری داره راجب اینکه دانش آموزی بی خودی غیبت نکنه بهم بگه لطفا خودم روشهای زیادی به کار بردم تاحالا فایده نداشته دیگه دارم کلافه میشم اخه استعداد داره اما نمیدونم چرا از درس و مدرسه فراریه)

2 - ما دوباره تولد داشتیم تولد پسر عزیزم جواد 30 مهر(امیدوارم سالیان سال خوب و خوش زندگی کنی) که یه جشن خودمونی تو کلاسمون گرفتیم  جواد جان زحمت کشیده بود شیرینی خریده بود که کلی بمون چسبید...

3 - یه مراسم هم بابت عید غدیر و قربان تو مدرسه گرفتن که خانم فیروززاده زحمت تدارکاتشو کشیدن اما خداییش خوب بود گروه ارکستر(درست نوشتم؟) و چند نفر از کانون پرورشی کودکان  که تو کارشون خبره بودن اومدن برنامه اجرا کردن خیلی چسبید مخصوصا که چند نفر از بچه ها کلی رقصیدن و ما هم خندیدیم

تا یام نرفته بگم آقای مجری یه مسابقه واسه معلما انجام داد که منم شرکت کردم وبرنده شدم شاگردام  کلی بم افتخار کردن و تبریک گفتن

4 - از اتفاقات دیگر ماه مهر واسه من این بود که به عنوان سرگروه پایه ششم  شهر زاهدان انتخاب شدم و کلی کیف کردم اما کارم چند برابر شدهاما خداییش لذت میبرم

5- درسام طبق طرح درسم جلو میرن و مشکلی نداریم بچه های امسالم عالین و خانواده هاشونم هم در هرکاری ازشون میخوام در منزل انجام بدن همکاری میکنند.(تشکر عزیزان)

6 - راستی به عنوان نماینده معلمین مدرسه نابینایان هم انتخاب شدم!!!!!!!

7- بعضی وقتا این شاگردام  مخصوصا عماد و فاطمه ذوالفقاری یه سوالاتی ازم میپرسن که ساعتها به فکر فرو میرم و بهشون افتخار میکنم و البته سعی میکنم با کمی تحقیق جوابشونو بدم که اطلاعات غلط بشون نداده باشم

8- مدیر پارسالمون جناب اقای عالی بازنشست شدند ایشون واقعا انسان عالی بودن امیدوارم هرجا هستند سالم باشند و موفق. به جای ایشون آقای کیخا مدیر مدرسه مهر شدند که امیدوارم ایشون هم در کارشون همیشه موفق باشند

9- راستی ما در 23 مهرماه به مناسبت روز جهانی نابینایان به سالن اداره کار رفتیم و در اونجا از تماشای برنامه های تدارک دیده شده توسط انجمن نابینایان استان لذت بردیم یکی از شاگردام ( فاطمه کیخا)هم یک دکلمه اجرا کرد کلی بش افتخار کردم واقعا زیبا خوند عزیزم

چقدر ور زدم! خودمم خسته شدم چه برسه شما عزیزان. در پناه حق تا بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد