ویژه ی عید

نوروز باستانی بر همه ی ایرانیان مبارک باد 

 

شکوفه های لبت بر بهار می خندد         

 

هزار غنچه در این لاله زار می خندد 

 

کنار بستر من عطر یاسمن پیچید 

 

زچاک سینه گل چشم یار می خندد 

 

بهار سر رسد از دره های زنبق سرخ 

 

عروس سبزه لب جویبار می خندد 

 

 

من در این ناب ترین ثانیه ها،در همان فاصله که غنچه های 

 

گل یخ می شکفند،بین غوغای همه ی انسان ها،رفتن و  

 

آمدن و عید شدن،به تن آرایی یک واژه ی تو شادم و بس! 

 

عید من خنده توست،سال من با ضربان قلبت تازه شود، 

 

و در آن لحظه ی پر دلهره ی دیدارت به سبک بالی یک خواب 

 

ابد خواهم رفت. 

 

 

 

 

                                                      نویسنده:نیلوفر پروین پور

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید راشدی جمعه 30 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 http://www.rehabilitationmanagement.blogsky.com

سلام
سال خوبی داشته باشید
پر از انرژی و نشاط

موسوی دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:16 http://madadkaran-j.blogfa.com

سلام مطالب جالب وخواندنی دارید به ما سر بزنید وما رالینگ کنید

رها یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 http://kardarmani-iran.blogfa.com

همکار عزیز سلام مجدد .خسته نباشید.لطف کنید عنوان لینک وبلاگ ما را به (کاردرمانی گفتاردرمانی هیپنوتراپی و ریکی)تغییر دهید.ممنونم.شاد و موفق باشید

وحید راشدی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 16:00

با سلام و خسته نباشید
چرا آپ نمی شید؟

سلام آقای راشدی
خیلی ممنونم که به یادمون بودین
من به علت یه سری مشکلات شخصی نتوننستم چند وقتی در خدمت عزیزان باشم از این به بعد اینطور نیست
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد